lauantai 16. maaliskuuta 2013

Kanikuvia

Ajattelin nyt tehdä tähän koosteen meidän kaneista. Meillä on kaksi Hermeliinikania. Hermeliini on pienin kanirotu. Näyttävät siis koko elämänsä kaninpoikasilta. Ovat pieniä mutta luonnetta löytyy. Wilma (musta ja pitkäkarvainen) on kuuden vanha ja Filo (beige lyhytkarvainen) on vasta puolivuotias. Filo tuli helmikuun 21. päivä meille Wilmalle uudeksi kaveriksi kun meidän vanha Wanda-kani kuoli. Otettiin heti uusi uusi kaveri Wilmalle, kun ei voinut tietää kuinka paljon Wilma suri Wandaa. Kuulemma kaneja on kuollutkin suruun...Filo jouduttiin kastroimaan ja sen jälkeen piti odottaa muutama viikko ennen kuin kanit sai päästää yhteen. Varoajan jälkeen kesti puolitoista viikkoa ennen kuin Wilma ihan täysin tottui Filoon. Nyt ollaan niin hyviä kavereita et välillä makoillaan vierekkäin ja nuollaan toista.

Minä ja Filo

Filo


Wilma, joka näyttää tässä kuvassa ihan pehmolelulta.


Täällä me asutaan, tai oikeastaan täällä me käydään syömässä ja veskissä.



Wilman oli pakko hypätä katsomaan roskiksen sisälle...
Ja toinen perässä ...

Mä vähän kerran unohduin ulos sateeseen parvekkeelle...

Kuivattu pieni kani
Mä oon tällänen pieni kanivauva.

 Onks sulla jotan hyvää siellä ylhäällä?

Mä vähän maistan vaan näitä lehtiä.

Rento kani.

Me olaan näin hyviä kamuja.



1 kommentti: